What's new

Reaction on kava

Marinus

Newbie
Hallo, ik gebruik kava nu 2 weken. Na 2 weken kreeg ik een uitslag op mijn bovenlichaam. Dat was donderdag. Nu, maandag, zit de uitslag op mijn hoofd met gezwollen lymfeklieren. Ik ben donderdag onderbroken. Heb wat onderzoek gedaan en ben erachter gekomen dat dit kan gebeuren. Ik ga op vakantie. Hoe lang zal dit duren. Ik hoop dat Kava mijn angststoornis zou kunnen helpen. Stoppen met benzo's en kr#tom. Ik combineerde het een paar dagen met kr#tom en mijn benzomedicijn (niet alprazolam). Ik gebruik geen alcohol. Een idee hoe lang dit kan duren en dingen die nuttig zijn. Ik gebruik wat nac, maar geen verbetering. Het was nobele K@ van kavaeurope, kavaha and kavaclubeu.
 

The Kap'n

The Groggy Kaptain (40g)
KavaForums Founder
Hallo! Welkom op kavaforums. Als de uitslag niet weggaat of erger wordt, kun je een natuurlijke allergie voor kava hebben. Hoewel dit geen veelvoorkomend probleem is, lijkt het toch voldoende mensen te treffen om het voor sommigen een echt probleem te noemen.
 

Marinus

Newbie
Hallo! Welkom op kavaforums. Als de uitslag niet weggaat of erger wordt, kun je een natuurlijke allergie voor kava hebben. Hoewel dit geen veelvoorkomend probleem is, lijkt het toch voldoende mensen te treffen om het voor een deel een echt probleem te noemen.
[/CITAAT]


Ik lees dat dit wel binnen de week weggaat meestal. Morgen vertrek ik op vakantie. Vandaar mijn vraag. Voor thuis te zitten en te wachten tot het weggaat is dit niet echt een probleem. Morgen zou ik vertrekken dus hoop op snelle verbetering. Aangezien dit wel zichtbaar is.
 

The Kap'n

The Groggy Kaptain (40g)
KavaForums Founder
Ik zou aanraden het goed in de gaten te houden. Als je meer kava consumeert en meer uitslag krijgt, kan het meer een allergieachtige reactie zijn. Ook kan het een reactie zijn als je binnen 24 uur alcohol hebt geconsumeerd.
 

Marinus

Newbie
Ik zou aanraden het goed in de gaten te houden. Als je meer kava consumeert en meer uitslag krijgt, kan het meer een allergieachtige reactie zijn. Ook kan het een reactie zijn als je binnen 24 uur alcohol hebt geconsumeerd.
OK, bedankt voor de info. Ik drink geen alcohol. Ben gestopt sinds vorige donderdag met Kava. Is nu 5 dagen.
 

The Kap'n

The Groggy Kaptain (40g)
KavaForums Founder
OK, bedankt voor de info. Ik drink geen alcohol. Ben gestopt sinds vorige donderdag met Kava. Is nu 5 dagen.
Als je al 5 dagen gestopt bent, zou het binnenkort helemaal moeten beginnen op te klaren. Bedankt voor de informatie over alcohol. Het is zeldzaam, maar sommige mensen krijgen inderdaad uitslag als ze dit combineren. Het lijkt erop dat je waarschijnlijk een soort allergie ervoor hebt, maar aan de andere kant is het moeilijk te diagnosticeren van 6000 kilometer afstand ;)
 

Marinus

Newbie
Als je al 5 dagen gestopt bent, zou het binnenkort helemaal moeten beginnen op te klaren. Bedankt voor de informatie over alcohol. Het komt zelden voor, maar sommige mensen krijgen inderdaad uitslag als ze dit combineren. Het lijkt erop dat je waarschijnlijk een soort allergie hebt, maar aan de andere kant is het moeilijk om te diagnosticeren vanaf 6000 kilometer afstand;)
[/CITAAT]
It's almost sure an allergic reaction. I called the anti poison center over here. Surprisingly.. They knew about kava and were not biased.
 
Top